KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Flashen von Steuergeräten

Polish translation: peogramowanie


18:38 Dec 6, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Servicing of cars
German term or phrase: Flashen von Steuergeräten
Niby dok³adnie wiadomo, co to jest. Jak to ³adnie nazwaæ?
Ca³e zdanie:
Welche der folgenden Aussagen zum Flashen von Steuergeräten und Modulen sind richtig?
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:peogramowanie
Explanation:
pamieci/ukladu eprom.
tak to sie po "staropolsku" nazywa. w dzisiejszych czasach uzywa sie jednak pojecia "flashowanie/flaszowanie". na ile to sie przyjelo w "jezyku literackim", nie potrafie powiedziec. sam uzylbym "programowania".

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2004-12-06 19:24:50 GMT)
--------------------------------------------------

sorry... mialo byc pRogramowanie.
Selected response from:

Radson
Grading comment
Niesamowite!
Flashowanie ma 25000 trafien, a flaszowanie ponad 300. Brzmi okropnie, ale cza sie poddac woli mas :-)

Dzieki
Pozdrawiam
J.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4peogramowanieRadson
4(karty) pamięci flash
SATRO


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Flashen von Steuergeräten
(karty) pamięci flash


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-12-06 18:47:02 GMT)
--------------------------------------------------

odpowiednich sterowników

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-12-06 18:53:05 GMT)
--------------------------------------------------

Zapis poleceń / parametrów sterowników i modułów do pamięci flash. O, proszę bardzo - ładnie??

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-12-06 18:54:01 GMT)
--------------------------------------------------

Zapis poleceń / parametrów sterowników i modułów do pamięcie flash :) Może być??

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 129

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Flashen von Steuergeräten
peogramowanie


Explanation:
pamieci/ukladu eprom.
tak to sie po "staropolsku" nazywa. w dzisiejszych czasach uzywa sie jednak pojecia "flashowanie/flaszowanie". na ile to sie przyjelo w "jezyku literackim", nie potrafie powiedziec. sam uzylbym "programowania".

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2004-12-06 19:24:50 GMT)
--------------------------------------------------

sorry... mialo byc pRogramowanie.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=programowanie+pami%C4%99...
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=flashowanie&lr=
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 67
Grading comment
Niesamowite!
Flashowanie ma 25000 trafien, a flaszowanie ponad 300. Brzmi okropnie, ale cza sie poddac woli mas :-)

Dzieki
Pozdrawiam
J.