ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Austausch-Motor

Polish translation: silnik regenerowany

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Austausch-Motor
Polish translation:silnik regenerowany
Entered by: james18

18:16 Mar 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Austausch-Motor
wyjaœnienie odnoœnie numeru silnika, czyta³em wyjaœnienie w Dudenie, ale nie wiem jak to najlepiej przet³umaczyæ
james18
Poland
silnik po remoncie
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
punkty dla Staszka, do słownika wpisuję silnik regenerowany od Jurka, dzięki dla wszystkich
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2silnik zamiennyrjz
4silnik po remoncie
SATRO
3 -1Wymiana silnikaileania


Discussion entries: 3





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Wymiana silnika


Explanation:
-

ileania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  SATRO: To nie Motor Austausch tylko Austausch Motor (jakby tego nie pisaæ)!! Warto siê zapoznaæ z kontekstem ;)
14 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
silnik po remoncie


Explanation:
Propozycja

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 129
Grading comment
punkty dla Staszka, do słownika wpisuję silnik regenerowany od Jurka, dzięki dla wszystkich

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: albo "silnik regenerowany" - ale mo¿e byæ i silnik na wymianê, w zamian za oddaniem zu¿ytego silnka; tak to dzia³a np. przy alternatorach - kupujesz nowy alternator po ni¿szej cenie (mo¿e byæ regenerowany) pod warunkiem oddania starego
33 mins
  -> Tak, mo¿e tak byæ, z tym nowym silnikiem na wymianê, ale to raczej rzadkie rozwi¹zanie...

neutral  petrolhead: sugeruje, ¿e silnik po remoncie pozosta³ ten sam, tymczasem auto raczej ma zmieniony silnik
5 hrs

disagree  Radson: Austauschmotor moze byc tez nowy, co nie jest wcale rzadkie, np. Austauschmotor w ramach gwarancji.
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
silnik zamienny


Explanation:
= standard replacement/exchange engine;
pisownia: _Austauschmotor_ jest bardziej typowa.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead: w pojeŸdzie chyba jednak zamieniono silnik: w miejsce starego w³o¿ono inny (zapewne po regeneracji)
4 hrs
  -> ok. ale tego siê tu nie podaje. Istotne jest, ¿e mo¿na go zamieniæ na inny, nie koniecznie po regeneracji, mo¿e byæ nowy; typowe jest to np. w ³odziach;

agree  Radson: jestem za
12 hrs