KudoZ home » German to Polish » Botany

schwarze Mädchentraube

Polish translation: Feteasca Neagra


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:schwarze Mädchentraube
Polish translation:Feteasca Neagra
Entered by: Andrzej Lejman

12:23 Mar 26, 2003
German to Polish translations [PRO]
Botany
German term or phrase: schwarze Mädchentraube
gatunek winorosli, na etzkiecie na winie
Agnieszka Socha
Feteasca Neagra
Explanation:
Gatunek winorośli uprawiany wyłącznie w Rumunii, na powierzchni ok. 1.000 hektarów.

HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Feteasca Neagra
Andrzej Lejman
4nie tłumaczyć
leff


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Feteasca Neagra


Explanation:
Gatunek winorośli uprawiany wyłącznie w Rumunii, na powierzchni ok. 1.000 hektarów.

HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Brockelt: http://www.hotel.bydgoszcz.pl/wino-rumun.shtml
2 mins

agree  SATRO
6 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie tłumaczyć


Explanation:
tak jak nie tłumaczą tego Amerykanie, Węgrzy, Czesi, czy jak my nie tłumaczymy nazw szczepów francuskich, włoskich czy hiszpańskich

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish