KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

Umsatzvorfinanzierung

Polish translation: faktoring


12:14 Sep 16, 2007
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Umsatzvorfinanzierung
dotyczy zakładania firmy
Aleksandra Malina
Polish translation:faktoring
Explanation:
Skromny kontekst, więc nie mogę byc pewny, ale właśnie przy zakładaniu firm korzysta się z usług faktoringowych.

--------------------------------------------------
Note added at 66 Tage (2007-11-22 11:20:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Raczej KREDYT OBROTOWY, podobny do faktoringu, ale różnice są:
http://e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view=1014
Selected response from:

Dariusz Prasalski
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1faktoringDariusz Prasalski
3finansowanie obrotów z góry
Mariusz Wstawski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
finansowanie obrotów z góry


Explanation:
finansowanie obrotów z góry

Mariusz Wstawski
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
faktoring


Explanation:
Skromny kontekst, więc nie mogę byc pewny, ale właśnie przy zakładaniu firm korzysta się z usług faktoringowych.

--------------------------------------------------
Note added at 66 Tage (2007-11-22 11:20:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Raczej KREDYT OBROTOWY, podobny do faktoringu, ale różnice są:
http://e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view=1014


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Factoring
    Reference: http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=1905.130.862...
Dariusz Prasalski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urszula Kołodziej
23 hrs