KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

Industrieverband

Polish translation: związek przemysłowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Industrieverband
Polish translation:związek przemysłowy
Entered by: iceblue

08:48 Sep 20, 2007
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Industrieverband
W googlu wychodzi mi przy "zwiazku przemyslowym" cala masa linkow dot. ZPD (Donbasu)
Moze federacja przemyslowa?
iceblue
Austria
związek przemysłowy
Explanation:
wg słownika federacja to:
«związek stowarzyszeń, organizacji zawodowych, politycznych i in.»
Federacja związków zawodowych.
czyli organizacja dachowa dla związków
Selected response from:

Urszula Kołodziej
Grading comment
Dzieki!
Bylas szybsza.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4związek przemysłowyzzz1
3związek przemysłowyUrszula Kołodziej


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
związek przemysłowy


Explanation:
wg słownika federacja to:
«związek stowarzyszeń, organizacji zawodowych, politycznych i in.»
Federacja związków zawodowych.
czyli organizacja dachowa dla związków

Urszula Kołodziej
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzieki!
Bylas szybsza.

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
związek przemysłowy


Explanation:
zdaje się, że związki mogą łączyć się w federacje (coś jak czpa)

zzz1