KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

markengerecht

Polish translation: zgodne z przesłaniem marki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:markengerecht
Polish translation:zgodne z przesłaniem marki
Entered by: Domi_NM

10:30 Mar 13, 2008
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general) / merchandising
German term or phrase: markengerecht
zdanie jest takie: "Visual Merchandising ist die markengerechte und Abverkauf fördernde Methode."
Domi_NM
zgodne z przesłaniem marki
Explanation:
Wszelkie działania marketingowe powinny być zgodne z podstawowym przesłaniem kreowanej marki.
http://marketing.nf.pl/Artykul/6139/Zbuduj-wlasna-marke/
Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Grading comment
bardzo dziękuję za pomoc :) i pozdrawiam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zgodne z przesłaniem markiAleksandra Kwasnik
3tu: wg. marek produktówTamod


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu: wg. marek produktów


Explanation:
Merchandising wizualny jest metodą budowy ekspozycji towarów wg. marek produktów i wspierającą ich odsprzedaż

Tamod
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zgodne z przesłaniem marki


Explanation:
Wszelkie działania marketingowe powinny być zgodne z podstawowym przesłaniem kreowanej marki.
http://marketing.nf.pl/Artykul/6139/Zbuduj-wlasna-marke/

Aleksandra Kwasnik
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
bardzo dziękuję za pomoc :) i pozdrawiam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  André Lindemann
2 hrs

agree  klick
5 hrs