KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

Listbroker / Listcompiler

Polish translation: broker list (adresowych)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Listbroker / Listcompiler
Polish translation:broker list (adresowych)
Entered by: skowronek

09:27 Jul 7, 2008
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Listbroker / Listcompiler
Kontekst: klient wyraża zgodę na przekazywanie swoich danych osobowych powyższym firmom.
Znaczenie jest mi znane (Wikipedia), chodzi mi o polskie nazwy lub informację, że te angielskie terminy w Polsce też są używane.
skowronek
Germany
broker list (adresowych)
Explanation:
Propozycja do pierwszego terminu.

Termin występuje, choć b. rzadko: http://tinyurl.com/5ukqwh
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4broker informacji albo infobroker
Dariusz Prochotta
3broker list (adresowych)
Maciek Drobka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
broker list (adresowych)


Explanation:
Propozycja do pierwszego terminu.

Termin występuje, choć b. rzadko: http://tinyurl.com/5ukqwh

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
broker informacji albo infobroker


Explanation:
firmy, które handlują adresami i informacjami o innych przedsiębiorstwach i osobach prywatnych (przeważnie dla celów marketingowych)

Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Dziękuję