KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

Sachfach

Polish translation: przedmiot; nauki przedmiotowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sachfach
Polish translation:przedmiot; nauki przedmiotowe
Entered by: Sylvia Steinweber

10:41 Sep 1, 2008
German to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
German term or phrase: Sachfach
Er vermochte sich auch in den Sachfächern zu verbessern.
Świadectwo Hauptschule
Lena7
przedmiot; nauki przedmiotowe
Explanation:
Podaje linki. Kazdy jest w dwoch wersjach: DE i PL.

--------------------------------------------------
Note added at 20 Stunden (2008-09-02 07:14:27 GMT)
--------------------------------------------------

Co do propozycji Kolegi: Unia zastanawia sie nad wprowadzeniem obowiazku wykladania jednej z nauk przedmiotowych w systemie dwujezycznym czyli takze w obcym. Moze dlatego odniosl wrazenie, ze chodzi o przedmiot wykladany w jez. obcym.
Selected response from:

Sylvia Steinweber
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przedmiot; nauki przedmiotowe
Sylvia Steinweber
4przedmiot wykładany w języku obcymTamod


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedmiot wykładany w języku obcym


Explanation:


Tamod
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sonja Stankowski: skąd takie pomyśl?
1 min

agree  Sylvia Steinweber: Nie zgadza sie, Sachfach to moze byc Geo, Mathe, Erdkunde....
17 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedmiot; nauki przedmiotowe


Explanation:
Podaje linki. Kazdy jest w dwoch wersjach: DE i PL.

--------------------------------------------------
Note added at 20 Stunden (2008-09-02 07:14:27 GMT)
--------------------------------------------------

Co do propozycji Kolegi: Unia zastanawia sie nad wprowadzeniem obowiazku wykladania jednej z nauk przedmiotowych w systemie dwujezycznym czyli takze w obcym. Moze dlatego odniosl wrazenie, ze chodzi o przedmiot wykladany w jez. obcym.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=de&ihmlang=...
    Reference: http://www.goethe.de/Ins/pl/lp/prj/dfu/cli/de2747558.htm
Sylvia Steinweber
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję