KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

Machbarkeitsstudie

Polish translation: studium (badania) wykonalnosci


12:21 Jun 23, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Machbarkeitsstudie
czy to jest analiza opłacalności inwestycji? Chodzi o budowę ogromnego tartaku w Rosji, w którą mają inwestować Finowie. Natomiast ową "Machbarkeitsstudie" opracowuje dla nich firma Lesinwest z St. Petersburga.
gkosinska
Polish translation:studium (badania) wykonalnosci
Explanation:
Było już dokładnie takie pytanie (warto zerknąć do opcji KudoZ Search)... :)

Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3studium (badania) wykonalnosci
SATRO
4 +2analiza wykonalności
Anna Bittner


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
studium (badania) wykonalnosci


Explanation:
Było już dokładnie takie pytanie (warto zerknąć do opcji KudoZ Search)... :)




    Reference: http://www.proz.com/kudoz/554459
SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: raczej 'studium wykonalnoœci' bo to odpowiednik angielskiego 'feasibility study'
5 mins
  -> Dziêki (ukrad³em odpowiedŸ Jerzego :))

agree  Andrzej Lejman: studium wykonalnoœci
5 mins
  -> Dziêki (ukrad³em odpowiedŸ Jerzego :))

agree  Radson: analiza bardziej mi sie podoba ale studium wykonalnosci to juz dosc utarte pojecie
13 mins
  -> Thx...

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
analiza wykonalności


Explanation:
Wstępna analiza wykonalności projektu. Jednym z najważniejszych etapów determinujących
sukces przedsięwzięcia jest wybór odpowiedniej lokalizacji. ...
www.elektrownie-wiatrowe.org.pl/o_anal_wstep.htm

Analiza Wykonalności, Przed przystąpieniem do realizacji projektu niezbędne
jest wykonanie szczegółowej analizy czynników ekonomicznych ...
www.gvaimmoconsult.pl/immoconsult/ IC/pl/home?page_id=/immoconsult/IC/Members/pl/sp_152

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson: tez poprawnie
15 mins

agree  Ewunia
3 hrs