KudoZ home » German to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Leichtkraftrad

Polish translation: motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW


11:18 Aug 7, 2006
German to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
German term or phrase: Leichtkraftrad
...erhält die Erlaubnis, ein Kraftfahrzeug mit Antrieb durch Verbrennungsmaschine der Klasse eins zu führen. Beschränkt auf Leichtkrafträder. (ogólnie nie bardzo rozumiem czy to jest prawo jazdy na motor jakiś????)
Edyta Szczepans
Poland
Polish translation:motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW
Explanation:
motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

dawniej zwane to bylo motocykl lekki


Podkategoria [prawa jazdy] A1
- lekkie motocykle o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

Als Leichtkraftrad werden motorisierte Zweiräder mit einem Hubraum von über 50 cm³ und maximal 125 cm³ bezeichnet. Die Nennleistung darf dabei 11 kW nicht überschreiten.

Zum Führen eines Leichtkraftrades ist in Deutschland eine Fahrerlaubnis der Klasse [...] A1 erforderlich,

http://de.wikipedia.org/wiki/Leichtkraftrad



--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2006-08-07 14:51:12 GMT)
--------------------------------------------------

To nie moja wina, ze w polskim ustawodawstwie dot. prawa jazdy definicje sa takie, jakie sa.

A "maly motor" jako okreslenie lekkiego motocykla musze sobie zapamietac :-)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję, to chyba najbardziej precyzyjne określenie. pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW
Crannmer
4lekki / maly motor
Alicja Bloemer


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lekki / maly motor


Explanation:
cos pomiedzy prawdziwa, ciezka maszyna a skuterem

P.S. odpowiedz Cranmera jest dosc skomplikowana

Alicja Bloemer
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW


Explanation:
motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

dawniej zwane to bylo motocykl lekki


Podkategoria [prawa jazdy] A1
- lekkie motocykle o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

Als Leichtkraftrad werden motorisierte Zweiräder mit einem Hubraum von über 50 cm³ und maximal 125 cm³ bezeichnet. Die Nennleistung darf dabei 11 kW nicht überschreiten.

Zum Führen eines Leichtkraftrades ist in Deutschland eine Fahrerlaubnis der Klasse [...] A1 erforderlich,

http://de.wikipedia.org/wiki/Leichtkraftrad



--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2006-08-07 14:51:12 GMT)
--------------------------------------------------

To nie moja wina, ze w polskim ustawodawstwie dot. prawa jazdy definicje sa takie, jakie sa.

A "maly motor" jako okreslenie lekkiego motocykla musze sobie zapamietac :-)

Crannmer
PRO pts in category: 32
Grading comment
dziękuję, to chyba najbardziej precyzyjne określenie. pozdrawiam