KudoZ home » German to Polish » Computers: Software

abweisende Schleife

Polish translation: pętla „zero lub więcej razy”


21:09 Jun 14, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
German term or phrase: abweisende Schleife
Abweisende Schleife - trifft die Bedingung bereits bei der ersten Prufung nicht zu, wird der Schleifenkorper uberhaupt nich durchlaufen.
xxxnnowak
Polish translation:pętla „zero lub więcej razy”
Explanation:
"[DOC] Oto przykłady stylów nagłówków:
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
... Pętla while bywa określana jako „zero lub więcej razy” lub pętlą pre-test, gdyż
warunek jest szacowany przed pierwszą iteracją (czyli na początku ...
picasso.osadanet.pl/files/users/ animavitis/PHP%20for%20Flash/r02-t.doc
Selected response from:

krzysiek12
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1petla whileRadson
3pętla „zero lub więcej razy”
krzysiek12


Discussion entries: 3





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pętla „zero lub więcej razy”


Explanation:
"[DOC] Oto przykłady stylów nagłówków:
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
... Pętla while bywa określana jako „zero lub więcej razy” lub pętlą pre-test, gdyż
warunek jest szacowany przed pierwszą iteracją (czyli na początku ...
picasso.osadanet.pl/files/users/ animavitis/PHP%20for%20Flash/r02-t.doc


    Reference: http://home.snafu.de/j.kubiak/lehre/progdemos/pre-loop.html
krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
petla while


Explanation:
w niemieckim nazywana tez "abweisende Schleife" lub "Abweisschleife"

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 3 mins (2005-06-15 07:12:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?hl=pl&c2coff=1&q="pętla while"&b...


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=%22Abweisende+Schleife+w...
    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=%22Abweisschleife+while%...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzysiek12: ;)
3 mins