KudoZ home » German to Polish » Computers: Software

Datenbestand

Polish translation: zasób danych


07:04 Jun 23, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
German term or phrase: Datenbestand
Daten von Anwendungen werden aus dem Quelldatenbestand gelöscht.
xxxkgas
Polish translation:zasób danych
Explanation:
Moja propozycja
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zasób danych
SATRO
4 +1zbiór danych, plikHaldir
3zawartość bazy danych
Jerzy Czopik


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawartość bazy danych


Explanation:
propozycja

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Radson: zawartosc bazy danych, to nie tylko same dane wzgl. ich zasob. do zawartosci bazy danych zaliczaja sie z pkt. widzenia informatycznego tez np. tabele, procedury etc.
1 hr
  -> czlowiek uczy sie cale zycie i glupim z tego lez padolu schodzi :-)

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zasób danych


Explanation:
Moja propozycja

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson
53 mins
  -> Dziêki

agree  Iwona Domanska
4 hrs
  -> Thx

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zbiór danych, plik


Explanation:
za słownikiem Cornelsen Verlag

Haldir
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: Ÿród³owy zbiór danych
35 mins
  -> Dziêki! Pytanie by³o jednak o "Datenbestand", a nie "Quelldatenbestand" :)

neutral  Radson: troche "niezyciowe" i w zasadzie niespotykane w informatyce. plik tylko w b. ograniczonym zakresie. moze prowadzic do nieporozumien
55 mins