KudoZ home » German to Polish » Computers: Systems, Networks

Einheitenkonfiguration benennen

Polish translation: konfiguracja urządzeń / jednostek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einheitenkonfiguration benennen
Polish translation:konfiguracja urządzeń / jednostek
Entered by: Wojciech Nowicki

09:47 Feb 21, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / przywracanie danych
German term or phrase: Einheitenkonfiguration benennen
z instrukcji przywracania serwera:

- Einheitenkonfiguration benennen - Eingabe *NORMAL

device configuration = Einheitenkonfiguration = konfiguracja urządzeń

- wskazać konfigurację urządzeń - poprzez wpisanie *NORMAL
Wojciech Nowicki
konfiguracja urządzeń
Explanation:
.. albo konfigurację urządzenia - trochę brakuje kontekstu.
Może przyda się strona, którą podałam poniżej.
Selected response from:

TeresaT
Poland
Grading comment
danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4( podac) konfiguracje jednostek (np.systemowych)
transhexe
4konfiguracja urządzeńTeresaT


  

Answers


1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konfiguracja urządzeń


Explanation:
.. albo konfigurację urządzenia - trochę brakuje kontekstu.
Może przyda się strona, którą podałam poniżej.



    Reference: http://publib.boulder.ibm.com/infocenter/systems/scope/hw/in...
TeresaT
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
danke

2 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
( podac) konfiguracje jednostek (np.systemowych)


Explanation:
moze byc oczywiscie i urzadzen, ale jezeli przywracasz servera to moim zdaniem bardziej pasuje jednostek

transhexe
Native speaker of: Native in PolishPolish