KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

tauchgrundiert

Polish translation: zagruntowane przez zanurzanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:tauchgrundiert
Polish translation:zagruntowane przez zanurzanie
Entered by: Mariusz Wstawski

09:39 Jul 21, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: tauchgrundiert
Gehäuse und Tür tauchgrundiert
Mariusz Wstawski
Germany
zagruntowane przez zanurzanie
Explanation:
zagruntowane przez zanurzanie
Selected response from:

krzysiek12
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gruntowane zanurzeniowo
cynkol
3zagruntowane przez zanurzanie
krzysiek12


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zagruntowane przez zanurzanie


Explanation:
zagruntowane przez zanurzanie


    Reference: http://www.feige-lackieranlagen.de/index.html?/gebraucht/geb...
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zagruntowane+przez+zanur...
krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 46
Grading comment
dziękuję za pomoc

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gruntowane zanurzeniowo


Explanation:
imho



--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-07-21 09:56:27 GMT)
--------------------------------------------------

Pokrycie
Każdy grzejnik w procesie produkcji jest odtłuszczany, poddawany fosforowaniu, gruntowany zanurzeniowo.
http://www.optimall.com.pl/dane_techniczne.php

cynkol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8