KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Einstreuung

Polish translation: utwardzana powierzchniowo posypką korundową


10:49 Oct 28, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Einstreuung
chodzi o rodzaj płyty żelbetowej, słowo występuje w poniższym zdaniu:

Stahlbetonplatte flügelgeglättet sowie abriebfest behandelt und mit Einstreuung (Corunth oder gleichwertig)

Z góry dziękuję za pomoc
yashchoor1
Polish translation:utwardzana powierzchniowo posypką korundową
Explanation:
posadzka (bo chyba o posadzkę chodzi) utwardzana powierzchniowo posypką korundową lub równorzędną
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziękuje bardzo:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5utwardzana powierzchniowo posypką korundowąJoanna Łuczka
4spoinowana
Andrzej Lejman


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spoinowana


Explanation:
co oznacza wprasowanie w powierzchnię obsypki zamykającej pory w celu podwyższenia trwałości.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Joanna Łuczka: Objaśnienie OK, ale "spoinowanie" IMHO absolutnie błędne.
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
utwardzana powierzchniowo posypką korundową


Explanation:
posadzka (bo chyba o posadzkę chodzi) utwardzana powierzchniowo posypką korundową lub równorzędną

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 288
Grading comment
Dziękuje bardzo:)