KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Beton-Sandwich

Polish translation: ściana warstwowa betonowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Beton-Sandwich
Polish translation:ściana warstwowa betonowa
Entered by: yashchoor1

19:14 Oct 31, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Beton-Sandwich
Fassaden in Beton-Sandwich, Leichtporenbeton oder Trapezblech (alternativ: Blechsandwichfassade) sind in der Standardfarbe RAL 9010 zu erstellen.

Przypuszczam, że ma to coś wspólnego z metodą przekładkową ale nie do końca potrafię to złożyć w całość więc proszę kolejny raz o pomoc.
Dzięki
yashchoor1
ściana warstwowa betonowa
Explanation:
Myślę, że nastąpił tutaj mały skrót myślowy autora - a mianowicie powinno to brzmieć "Sandwich-Bauweise", czyli ściana warstwowa:
http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/1,61598,2906850.html
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ściana warstwowa betonowaJoanna Łuczka
4płyta betonowaGrażyna Lesińska


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płyta betonowa


Explanation:
jw

Grażyna Lesińska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 68

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ściana warstwowa betonowa


Explanation:
Myślę, że nastąpił tutaj mały skrót myślowy autora - a mianowicie powinno to brzmieć "Sandwich-Bauweise", czyli ściana warstwowa:
http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/1,61598,2906850.html


Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 288
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
17 hrs
  -> thx