KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Bauabweichung

Polish translation: odstąpienie od projektu budowlanego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bauabweichung
Polish translation:odstąpienie od projektu budowlanego
Entered by: Katarzyna Jankosz

20:09 Apr 6, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Bauabweichung
Der Hersteller ist verpflichtet, alle Änderungen in der Fertigung mittels einer Bauabweichng anzuzeigen
Katarzyna Jankosz
odstąpienie od projektu budowlanego
Explanation:
Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia wszystkich zmian jako odstąpienia od projektu budowlanego.
Selected response from:

polonica
Grading comment
Dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1odstąpienie od projektu budowlanegopolonica
3sprawozdanie ze zmian produkcyjnych
Jerzy Czopik


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprawozdanie ze zmian produkcyjnych


Explanation:
wyraźnie nie chodzi tu o branżę budowlaną
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-04-06 20:20:21 GMT)
--------------------------------------------------

albo "protokół zmian w trakcie produkcji"

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 342

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odstąpienie od projektu budowlanego


Explanation:
Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia wszystkich zmian jako odstąpienia od projektu budowlanego.


    Reference: http://www.millercanfield.pl/pub/21f5de7dd67940cbaaa929c690c...
polonica
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  agajan: odstępstwo od projektu
1 day23 hrs