KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Bauvolumen

Polish translation: wolumen inwestycji


08:04 Apr 24, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / abwasserbehandlung
German term or phrase: Bauvolumen
diese Technik wird zunehmend auch bei der Reinigung von kommunalem Abwasser eingesetzt. Neben der Einsparung von Bauvolumen durch Wegfall der Nachklärung steht insbesondere die Reduktion von Keimen und Bakterien im Mittelpunkt der fachlichen Diskussionen.
agajan
Polish translation:wolumen inwestycji
Explanation:
często używane
W tym roku związki gospodarcze prognozują, iż całkowity wolumen inwestycji budowlanych wyniesie ....miliardów euro
Analitycy przewidują także wzrost wolumenu inwestycji międzynarodowych prowadzonych przez kraje azjatyckie...
stworzyć warunki sprzyjające wzrostowi wolumenu inwestycji i wykreować..
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wolumen inwestycji
klick
3(tutaj) nakłady na inwestycjepatryk80


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(tutaj) nakłady na inwestycje


Explanation:
propo jw.

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Notes to answerer
Asker: dziękuję za pomoc


1 day0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wolumen inwestycji


Explanation:
często używane
W tym roku związki gospodarcze prognozują, iż całkowity wolumen inwestycji budowlanych wyniesie ....miliardów euro
Analitycy przewidują także wzrost wolumenu inwestycji międzynarodowych prowadzonych przez kraje azjatyckie...
stworzyć warunki sprzyjające wzrostowi wolumenu inwestycji i wykreować..

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166
Grading comment
dziękuję za pomoc