KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Einfahrtstrichter

Polish translation: Lej wlotowy / wjazdowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einfahrtstrichter
Polish translation:Lej wlotowy / wjazdowy
Entered by: kdrzyzga

09:10 Jul 8, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Einfahrtstrichter
Einfahrtstrichter und Zuwegungen
kdrzyzga
nie wiem
Explanation:
lej wlotowy/wjazdowy
Selected response from:

xxxBozena55
Grading comment
Bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3nie wiemxxxBozena55
3przewężenie wjazdowe/dojazdowe
Jerzy Czopik


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przewężenie wjazdowe/dojazdowe


Explanation:
Chyba nie ma na to jakiegoś ustalonego pojęcia.
Chodzi o (zwężającą się) drogę dojazdową, np. do autostrady.
Może to być np. zwężenie z dwóch pasów na jeden z obowiązkiem stosowania tzw. "Reissverschlussverfahren" lub regulacja światłami (przykład: A40 między Dortmundem i Essen)

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 342

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nie wiem


Explanation:
lej wlotowy/wjazdowy


xxxBozena55
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Bardzo dziękuję!