KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Holzwolle

Polish translation: wełna drzewna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Holzwolle
Polish translation:wełna drzewna
Entered by: Dariusz Kozłowski

07:51 Mar 9, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Holzwolle
Holzwolle-Mehrschichtplatten, Wärmedämmmaterial für z.B. Deckenauskleidung.

Es kommen höchstwahrscheinl. nächste Fragen, alles dringend.
Danke im Voraus.
DK
Dariusz Kozłowski
Poland
wełna drzewna
Explanation:
słownik WNT

tevo.net : Wełna drzewna
_=Wełna drzewna _ Informacje podstawowe, ... Wełna drzewna charakteryzuje się
lekko¶ci±, miękko¶ci±, elastyczno¶ci± i przewiewno¶ci±. ...


--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2004-03-09 08:18:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.termex.wior-sc.pl/domy_TERMEX.html
\"Dzisiaj t± rolę pełni± włókna celulozy, wełna drzewna czy wełna naturalna - materiały służ±ce do ocieplania i docieplania ¶cian, stropów, polaci dachowych wspomagaj±ce termicznie pozostałe elementy budowli (drewno, cegłę, gips) i nie zaburzaj±ce ich pierwotnego dyfuzyjnego charakteru.\"
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Dzięki wszystkim odpowiadającym!
Cukierki - w liczbie sztuk 4 -dla Iwony :-)

Pozdrawiam
DK
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wełna celulozowa
bartek
3 +1wełna drzewnaIwona Domanska
3miękka płyta pilśniowa
ArturSz


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wełna celulozowa


Explanation:
... TERMEX - wełna celulozowa uzyskiwana z naturalnych włókien celulozowych, umożliwia tradycyny sposób budowy, bez używania tworzyw sztucznych jako ...
www.termex.wior-sc.pl/termex/welna.html

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Innego okreœlenia nie znam
7 mins

agree  Agnieszka Socha
4 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wełna drzewna


Explanation:
słownik WNT

tevo.net : Wełna drzewna
_=Wełna drzewna _ Informacje podstawowe, ... Wełna drzewna charakteryzuje się
lekko¶ci±, miękko¶ci±, elastyczno¶ci± i przewiewno¶ci±. ...


--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2004-03-09 08:18:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.termex.wior-sc.pl/domy_TERMEX.html
\"Dzisiaj t± rolę pełni± włókna celulozy, wełna drzewna czy wełna naturalna - materiały służ±ce do ocieplania i docieplania ¶cian, stropów, polaci dachowych wspomagaj±ce termicznie pozostałe elementy budowli (drewno, cegłę, gips) i nie zaburzaj±ce ich pierwotnego dyfuzyjnego charakteru.\"



    Reference: http://www.tevo.net/i/_bazaw1342.php
Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dzięki wszystkim odpowiadającym!
Cukierki - w liczbie sztuk 4 -dla Iwony :-)

Pozdrawiam
DK

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: rzecz jasna
1 hr
  -> Dziêkujê!

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miękka płyta pilśniowa


Explanation:
zdaję sobię sprawę, że jest to w jakimś stopniu nazwa handlowa, ale porównywalny produkt w języku polskim nazywa się jak powyżej

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs 38 mins (2004-03-10 07:30:14 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście dotyczyczy to calego Holzwolle-Mehrschichtplatten

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish