KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Baumaßnahmen

Polish translation: prace budowlane


18:32 Feb 18, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Baumaßnahmen
w ABnahmeprotokoll, jako 1. punkt
james18
Poland
Polish translation:prace budowlane
Explanation:
Jest to stwierdzenie typowe w (wieloczę¶cowym) protokole odbioru, w którym odbiera się też inne prace wykonywane w ramach budowy.
Selected response from:

rjz
Grading comment
OK, nie jestem do końca przekonany, ale dzięki bardzo
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1prace budowlanerjz
3inwestycja budowlana
Alina Brockelt


Discussion entries: 5





  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Baumaßnahmen
inwestycja budowlana


Explanation:
Nie tak dawno tłumaczyłam umowę dot. wykonawstwa hali budowlanej z pl na de, gdzie często pojawiało się słowo "inwestycja" w znaczeniu działań związanych z wszelkimi robotami budowlanymi. Nie bardzo wiedziałam jak to przetłumaczyć, ale "Investition" nie wchodziło w grę, także zdecydowałam się właśnie na "Baumaßname". Dlatego sądzę, że w drugą stronę też można tak to przetłumaczyć.
A to link do mojego pytania w tym temacie:
http://www.proz.com/kudoz/888989?keyword=inwestycja

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Baumaßnahmen
prace budowlane


Explanation:
Jest to stwierdzenie typowe w (wieloczę¶cowym) protokole odbioru, w którym odbiera się też inne prace wykonywane w ramach budowy.


    Reference: http://bip.minskmazowiecki.pl/upload/zalacznik_nr_1_realizac...
rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 96
Grading comment
OK, nie jestem do końca przekonany, ale dzięki bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Lubiszewski: ABSOLUTNIE PRACE BUDOWLANE
21 hrs