ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » Cooking / Culinary

Kotelettstück (Kalbfleisch)

Polish translation: kotlet cielecy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kotelettstück (Kalbfleisch)
Polish translation:kotlet cielecy
Entered by: iwona zzz

21:15 Mar 19, 2009
German to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary / Fleisch
German term or phrase: Kotelettstück (Kalbfleisch)
Der Rücken besteht aus dem Kotelettstück und dem innen liegenden Kalbsfilet.
Kommentator
Das Kotelettstück mit Knochen liefert das Kalbskotelett und ohne Knochen das Kalbsrückensteak.
iwona zzz
kotlet cielecy
Explanation:
Der Rücken besteht aus dem Kotelettstück und dem innen liegenden Kalbsfilet. ... sklada sie z kotleta cielecego i poledwicy znajdujacej
sie w czesci wewnetrznej kotleta


--------------------------------------------------
Note added at 12 Stunden (2009-03-20 10:10:18 GMT)
--------------------------------------------------

przy czym znalazlam jeszcze ze kotlety moga byc z gorki lub lopatki
wiec moze ewentualnie calosc gorka cieleca z koscia .... z ktorej wycina sie kotlety....

http://www.janex.waw.pl/oferta/cielecina/cielecina01.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 3 Tage18 Stunden (2009-03-23 15:50:09 GMT)
--------------------------------------------------

Iwona, po takich dyskusjach to nas chyba na dobre danie z cieleciny zaprosisz, prawda Andrzej?
Selected response from:

transhexe
Grading comment
Dziękuję za (poprawioną) propozycję i rewizję moich pomysłów. Bardzo chętnie Was zaproszę, jak tylko się podszkolę w przyrządzaniu cielęciny. Do tej pory raczej nie jestem specjalistką. Pozdrawiam :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1kotlet cielecy
transhexe
4 -1porcja kotletowa / na kotlet
Andrzej Lejman


Discussion entries: 4





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
porcja kotletowa / na kotlet


Explanation:
po prostu

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  transhexe: tu chodzi o pojedyncze czesci tuszki cielecej
1 hr
  -> to fragment, z którego można wykroić kotlety. Z porcji filetowej też zrobimy więcej niż jeden filet.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
kotlet cielecy


Explanation:
Der Rücken besteht aus dem Kotelettstück und dem innen liegenden Kalbsfilet. ... sklada sie z kotleta cielecego i poledwicy znajdujacej
sie w czesci wewnetrznej kotleta


--------------------------------------------------
Note added at 12 Stunden (2009-03-20 10:10:18 GMT)
--------------------------------------------------

przy czym znalazlam jeszcze ze kotlety moga byc z gorki lub lopatki
wiec moze ewentualnie calosc gorka cieleca z koscia .... z ktorej wycina sie kotlety....

http://www.janex.waw.pl/oferta/cielecina/cielecina01.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 3 Tage18 Stunden (2009-03-23 15:50:09 GMT)
--------------------------------------------------

Iwona, po takich dyskusjach to nas chyba na dobre danie z cieleciny zaprosisz, prawda Andrzej?

transhexe
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję za (poprawioną) propozycję i rewizję moich pomysłów. Bardzo chętnie Was zaproszę, jak tylko się podszkolę w przyrządzaniu cielęciny. Do tej pory raczej nie jestem specjalistką. Pozdrawiam :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: jeszcze nie widziałem cielaka, który miałby pojedynczy kotlet ;-)
3 mins
  -> wlasnie sie poprawilam.. :-))