KudoZ home » German to Polish » Cooking / Culinary

Grapefruchtsegmente

Polish translation: segmenty grejpfruta


08:06 Mar 11, 2004
German to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary
German term or phrase: Grapefruchtsegmente
Bez kontekstu
Karina9
Polish translation:segmenty grejpfruta
Explanation:
czyli cząstki miąższu obrane z białej, gorzkiej błony

Ten koleś, który właśnie zaczął nowy program kulinarny w TVN opowiadał, że jako nocny kucharz w Sheratonie segmentował tak do prawie dwustu grejpfrutów w ciągu nocy...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4segmenty owocu grejpfruta
SATRO
3 +1kawalki grejpfruta
Alina Brockelt
4segmenty grejpfruta
Andrzej Lejman


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
segmenty grejpfruta


Explanation:
czyli cząstki miąższu obrane z białej, gorzkiej błony

Ten koleś, który właśnie zaczął nowy program kulinarny w TVN opowiadał, że jako nocny kucharz w Sheratonie segmentował tak do prawie dwustu grejpfrutów w ciągu nocy...

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55
Grading comment
Dziękuję.

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kawalki grejpfruta


Explanation:
jakos mi sie te segmenty w odniesieniu do grejpfruta nie podobaja :-)

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Raczynski
11 mins

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
segmenty owocu grejpfruta


Explanation:
Tak bym powiedział - chodzi o podział na miąższ, pestki itp.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-03-11 08:28:41 GMT)
--------------------------------------------------

Moim zdaniem najtrafniej będzie powiedzieć SEGMENTY MIĄŻSZU GREJPFRUTA, na potwierdzenie jeden link, który dopiero teraz zauważyłem:
http://www.biology.pl/owoce_egzotyczne/My Webs/grejpfrut1.ht...


    Reference: http://www.durian.net/deutsch_durian.htm
    Reference: http://www.biology.pl/owoce_egzotyczne/My%20Webs/limeta1.htm
SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72