KudoZ home » German to Polish » Cosmetics, Beauty

Tönung

Polish translation: tonowanie


13:39 May 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
German term or phrase: Tönung
Ma zwi¹zek z koloryzacj¹ w³osów.
Karina9
Polish translation:tonowanie
Explanation:
może tak - koloryzacja "ton w ton"

http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.m...
Selected response from:

A_Lex
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2szampon koloryzuj±cy
MargaretM
3tonowanie
A_Lex


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tönung
tonowanie


Explanation:
może tak - koloryzacja "ton w ton"

http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.m...

A_Lex
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Tönung
szampon koloryzuj±cy


Explanation:
Może być to również pianka itp. - w każdym razie jest to ¶rodek/preparat do nietrwałej koloryzacji włosów, nie zawieraj±cy amoniaku, również o intensywniejszym działaniu koloryzuj±cym, niż tylko "ton w ton".
Patrz - poniższy link


    Reference: http://www.glamour.de/glamour/4/2/content/02361/index.php
MargaretM
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rjz: a mo¿e ukryjesz tê jedn± z 2 identycznych odpowiedzi?
17 mins
  -> ups... dzieki z uwage:) sorry za nieuwage;(

agree  Iwona Domanska
1 hr
  -> Dziekuje za agree!

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher: nalezy podkreslic nietrwaly charakter preparatu (zmywalny po kilku dniach), Toenung zapewnia najslabsza koloryzacje, potem jest szampon, a nastepnie farba.
3 hrs
  -> Bardzo s³usznie:))