KudoZ home » German to Polish » Cosmetics, Beauty

Gesichtssauna

Polish translation: sauna do twarzy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gesichtssauna
Polish translation:sauna do twarzy
Entered by: Iwona Domanska

08:36 Mar 29, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
German term or phrase: Gesichtssauna
Jak zgrabnie przet³umaczyæ nazwê urz±dzenia "Gesichtssauna"?
Kontekst:
Gesichtssauna sorgt für strahlend schöne Haut. Sanfter Dampf öffnet die Poren und stärkt die Durchblutung, verwöhnt die Gesichtshaut mit feuchtigkeitsspendenden und pflegenden Substanzen und sorgt für eine gründliche Tiefenreinigung. Der Aroma-Diffusor gewährleistet gleichzeitig eine echte Aromatherapie und steigert Ihr Wohlbefinden
Iwona Domanska
Poland
sauna do twarzy
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-03-29 08:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

A w takim razie mój link idealnie pasuje, bo tam jest opis urządzenia o nazwie: \"Elta Urządzenie do inhalacji / sauna do twarzy GS1\"
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Niestety moje jest jeszcze inne i innej firmy, ale "sauna do twarzy" jest jak najbardziej ok. Tylko nie wiem, co z t± "Dampfmaske", ale to w następnym pytaniu :)
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2sauna do twarzy
SATRO
4parówka
Monika Trojanowska
4sauenka do twarzy
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sauenka do twarzy


Explanation:
;-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parówka


Explanation:
parówka

Monika Trojanowska
Native speaker of: Native in PolishPolish

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sauna do twarzy


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-03-29 08:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

A w takim razie mój link idealnie pasuje, bo tam jest opis urządzenia o nazwie: \"Elta Urządzenie do inhalacji / sauna do twarzy GS1\"


    Reference: http://www.dworek.jaroslaw.pl/elta/gs100.htm
SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Niestety moje jest jeszcze inne i innej firmy, ale "sauna do twarzy" jest jak najbardziej ok. Tylko nie wiem, co z t± "Dampfmaske", ale to w następnym pytaniu :)
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxnettka: to jest w³aœnie to urz¹dzenie :) http://www.preistester.de/katalog/PKUI0100_Petra_GS_10_Gesic...
3 mins
  -> Tyle, ¿e moje jest GS1, a Twoje GS 10 :) Dziêki

agree  Ewunia
10 hrs
  -> Dziêki