KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

AV-Receiver

Polish translation: amplituner (odbiornik) kina domowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:AV-Receiver
Polish translation:amplituner (odbiornik) kina domowego
Entered by: Jerzy Czopik

16:44 May 20, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: AV-Receiver
Czy w t³umaczeniu mozna pozostawiæ pisownie oryginaln¹ czy jest konkretny polski odpowiednik?
trans lator
pozostawilbym
Explanation:
jak w oryginale
Selected response from:

Radson
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3odbiornik AV
A_Lex
3pozostawilbymRadson


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pozostawilbym


Explanation:
jak w oryginale


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22av+receiver%22&btnG=S...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 70
Grading comment
Dziękuję za pomoc.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
odbiornik AV


Explanation:
moim zdaniem brzmi lepiej, receiver jest mało polsku... ;-)

potwierdzenie:

www.satnews.tivi.pl/modules.php?name=News&file=print&sid=13...

Wszyscy fani cyfrowej telewizji satelitarnej znaj± sukces Humaxa - południowokoreańskiego producenta tunerów i dekoderów cyfrowych. W tej chwili firma ta chce swój satelitarny sukces i renomę jak± się cieszy wykorzystać do produkcji pierwszych własnych zestawów Hi-Fi i zestawów do odbioru dĽwięku Kina Domowego. Na rynku ma pojawić się wkrótce odbiornik AV 7.1 AVE 750. W handlu ma znaleĽć się póĽn± jesieni±. 7 gło¶ników 65 Watt zapewnić ma doskonał± jako¶ć dĽwięku. Będzie możliwy odbiór standardów Dolby Digital, DolbyPrologic II i DTS 5.1.

plus inne w guglu:
http://www.google.pl/search?q=odbiornik av&sourceid=mozilla-...

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
11 hrs
  -> dziêki :-)

agree  bartek: a jasne
2 days11 hrs
  -> a dziêkujê! :-)

agree  Jerzy Czopik: te¿ jestem za t¹ wersj¹
2 days11 hrs
  -> ja te¿, dziêki!