KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

die Boxen anschliessen

Polish translation: podlaczyc glosniki/kolumny dzwiekowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:die Boxen anschliessen
Polish translation:podlaczyc glosniki/kolumny dzwiekowe
Entered by: trans lator

16:56 May 20, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: die Boxen anschliessen
czy Boxen to mog¹ byæ boksy lub zaciski?
trans lator
podlaczyc glosniki/kolumny dzwiekowe
Explanation:
propozycja. boxy raczej na pewno nie :o)
Selected response from:

Radson
Grading comment
Dziękuje za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zespoły głośnikowe; kolumny głośnikowe
Andrzej Mierzejewski
3podlaczyc glosniki/kolumny dzwiekoweRadson


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podlaczyc glosniki/kolumny dzwiekowe


Explanation:
propozycja. boxy raczej na pewno nie :o)


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kolumny+d%C5%BAwi%C4%99k...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 70
Grading comment
Dziękuje za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: tak dla g³oœników jako synonimu "kolumn g³oœnikowych", nie dla "kolumn dŸwiêkowych" - jezeli ju¿ tak siê mówi, to raczej tylko o zestawie kilku kolumn g³oœnikowych (np. na estradzie)
1 hr
  -> swieta racja :o)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zespoły głośnikowe; kolumny głośnikowe


Explanation:
przy czym zespoły głośnikowe to te bardziej profesjonalne (estradowe), a kolumny głośnikowe raczej do zastosowań domowych, ale nie upieram się - rozróżnienie nie jest wyraźne.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 44 mins (2005-05-20 18:40:29 GMT)
--------------------------------------------------

jeżeli tekst jest pisany językiem potocznym i wszyscy zainteresowani wiedzą, o co chodzi, to mawia się też o skrzyniach albo skrzynkach.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 52 mins (2005-05-20 18:48:24 GMT)
--------------------------------------------------

tutaj jest \"kolumna głośnikowa\":
http://www.audio.com.pl/tekst.php?id=2
a tutaj jest \"zespół głośnikowy\":
http://www.audio.com.pl/index.php?id=klas

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 280

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
15 hrs