KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

UVV

Polish translation: Unfall-Verhütungs-Vorschriften


19:18 Jul 17, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / elektryka + przepisy
German term or phrase: UVV
...podczas konserwacji pompy (z silnikiem elektrycznym) w zbiornikach wodnych i studniach nale¿y stosowaæ odpowiednie œrodki ochronne okreœlone przez UVV/GNV.

Fragment instrukcji mapisanej przez Niemców po angielsku, dlatego nie dajê oryginalnego tekstu.
Domniemywam, ¿e chodzi o Unfallversicherungsverhuetung.
?
Andrzej Mierzejewski
Poland
Polish translation:Unfall-Verhütungs-Vorschriften
Explanation:
http://www.abkuerzungen.de/pc/html/result.php?abbreviation=U...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-07-17 19:24:41 GMT)
--------------------------------------------------

przepisy bhp, (bezpieczeństwa pracy)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 6 mins (2005-07-17 20:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

na swoją obronę :) mam tyle, że to wersja ze słownika nauk-techni
Selected response from:

Kinzer
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Unfall-Verhütungs-VorschriftenKinzer
4 +1przepisy o zapobieganiu nieszczęśliwym wypadkom
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
UVV, Unfallverhütungsvorschriften
przepisy o zapobieganiu nieszczęśliwym wypadkom


Explanation:
Prawie codziennie o nich piszę ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2005-07-17 20:19:42 GMT)
--------------------------------------------------

A poza tym Stasku \"Unvallverhütung\" i \"Arbeitssicherheit\" (zapobieganie nieszczęśliwy wypadkom i BHP) to dwie różne pary butów. BHP to m.in. \"podczas pracy nie spożywać posiłków\", \"po zakończeniu pracy umyć ręce\"; a UVV to np. druga osoba przy pracy pod napięciem, lina zabezpieczająca przy pracy na dużej wysokości itp. To IMO nie dokładnie to samo

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 308

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kinzer: có¿ za prêdkoœæ!
5 mins

neutral  SATRO: Przepisy BHP :) (nie proœciej Qmie??)
50 mins
  -> nie prościej, bo Niemiaszki częso piszą o "Arbeitsschutz- und Sicherheitsvorschriften" - i wtedy na ten arbajcszuc mi BHP czeba

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Unfall-Verhütungs-Vorschriften


Explanation:
http://www.abkuerzungen.de/pc/html/result.php?abbreviation=U...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-07-17 19:24:41 GMT)
--------------------------------------------------

przepisy bhp, (bezpieczeństwa pracy)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 6 mins (2005-07-17 20:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

na swoją obronę :) mam tyle, że to wersja ze słownika nauk-techni

Kinzer
PRO pts in category: 8
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Przepisy BHP
48 mins
  -> dziêkujê!!!

agree  rjz: Unfallverhütungsvorschriften - raczej w takiej pisowni.
2 hrs
  -> to oczywiste!!! a to bylo kopiuj-wklej z rozwiniecia skrotu i chyba nikt (?) by nie pomyslal ze tak to jest pisane :)