KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Fluchtschalter

Polish translation: wył±cznik/wł±cznik awaryjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fluchtschalter
Polish translation:wył±cznik/wł±cznik awaryjny
Entered by: Grażyna Lesińska

09:09 Jul 21, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Fluchtschalter
Niestety nic wiêcej nie ma do tego terminu, wskazuje siê tylko, ¿e dotyczy instalacji grzewczej.
jaric
wył±cznik/wł±cznik awaryjny
Explanation:
Fluchtschalter (Not-Aus-Schalter)http://www.kwb.at/Produkte/Pellets/produkt_pellets_bauliche_...

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2005-07-21 09:28:28 GMT)
--------------------------------------------------

emarket
Wył±cznik awaryjny Kliknij aby powiększyć. Tablica Urz±dzeń Elektrycznych HH032.
\"Wył±cznik awaryjny\". Data dodania produktu do sklepu: sobota, ...
www.fehu.pl/sklep/catalog/ product_info.php?products_id=1016 - 25k
Zakład Elektroniki Górniczej \"ZEG\" SA
Wył±cznik awaryjny iskrobezpieczny WAG-1, WAG-1z. Zastosowanie. Wył±czniki awaryjne
WAG s± przeznaczone w głównej mierze do współpracy z układami ...
www.zeg.pl/oferta/gornictwo/wag_1.htm - 15k - Kopia - Podobne strony

pip.gov.pl - Ochrona zdrowia pracowników w ¶rodowisku pracy
maszyna powinna być wyposażona w co najmniej jeden wył±cznik awaryjny, w celu
wyeliminowania istniej±cego lub możliwego do wyst±pienia niebezpieczeństwa, ...
www.pip.gov.pl/html/pl/html/03060005c.htm - 13k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

Grażyna Lesińska
Poland
Grading comment
W moich poszukiwaniach też dotarłem do tej strony niemieckiej, ale miałem wątpliwości czy Fluchtschalter znaczy to samo co Not-Aus-Schalter. Mimo wszystko skłaniałbym się jednak ku tej wersji. Dziękuję za pomoc :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wył±cznik/wł±cznik awaryjnyGrażyna Lesińska
3przycisk ewakuacyjny
Anna Bittner


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przycisk ewakuacyjny


Explanation:
moze tak?

Karta techniczna Akcesoria. PRZYCISK EWAKUACYJNY i PRZYCISK WYJŚCIA. PRZYCISK
EWAKUACYJNY AS 8. PRZYCISK WYJSCIA AS 9. kolor - zielony. kolor - zielony ...
www.compas.com.pl/zip/as8.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-07-21 09:12:53 GMT)
--------------------------------------------------

Niezbędne są także: czujnik stanu drzwi, przycisk wyjścia oraz przycisk
ewakuacyjny (norma PPOŻ w przypadku kontroli dwustronnej).
www.stemro.com.pl/kontrole06.html

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wył±cznik/wł±cznik awaryjny


Explanation:
Fluchtschalter (Not-Aus-Schalter)http://www.kwb.at/Produkte/Pellets/produkt_pellets_bauliche_...

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2005-07-21 09:28:28 GMT)
--------------------------------------------------

emarket
Wył±cznik awaryjny Kliknij aby powiększyć. Tablica Urz±dzeń Elektrycznych HH032.
\"Wył±cznik awaryjny\". Data dodania produktu do sklepu: sobota, ...
www.fehu.pl/sklep/catalog/ product_info.php?products_id=1016 - 25k
Zakład Elektroniki Górniczej \"ZEG\" SA
Wył±cznik awaryjny iskrobezpieczny WAG-1, WAG-1z. Zastosowanie. Wył±czniki awaryjne
WAG s± przeznaczone w głównej mierze do współpracy z układami ...
www.zeg.pl/oferta/gornictwo/wag_1.htm - 15k - Kopia - Podobne strony

pip.gov.pl - Ochrona zdrowia pracowników w ¶rodowisku pracy
maszyna powinna być wyposażona w co najmniej jeden wył±cznik awaryjny, w celu
wyeliminowania istniej±cego lub możliwego do wyst±pienia niebezpieczeństwa, ...
www.pip.gov.pl/html/pl/html/03060005c.htm - 13k - Kopia - Podobne strony

Grażyna Lesińska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
W moich poszukiwaniach też dotarłem do tej strony niemieckiej, ale miałem wątpliwości czy Fluchtschalter znaczy to samo co Not-Aus-Schalter. Mimo wszystko skłaniałbym się jednak ku tej wersji. Dziękuję za pomoc :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
6 mins