KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Fluidmotor

Polish translation: silnik zamieniający energię płynu na energię mechaniczną, silnik płynowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fluidmotor
Polish translation:silnik zamieniający energię płynu na energię mechaniczną, silnik płynowy
Entered by: Mariusz Wstawski

21:32 Aug 2, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / program CAD - EPLAN (GUI)
German term or phrase: Fluidmotor
Fluidmotor
fluid motor Funktionsdefinition
Mariusz Wstawski
Germany
silnik zamieniający energię płynu na energię mechaniczną
Explanation:
Nie wiem, czy jest równie trafna definicja po polsku.
Precyzyjnie po niemiecku nazywa się to "Fluidenergiemotor", stąd wyjaśnienie.
Ładny opis ogólny jest w Wikipedii, niestety tylko po niemiecku (hasło "Fluidenergiemaschine")
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1silnik zamieniający energię płynu na energię mechaniczną
Jerzy Czopik
3 -1silnik zasilany paliwem płynnym
Rafal Piotrowski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
silnik zamieniający energię płynu na energię mechaniczną


Explanation:
Nie wiem, czy jest równie trafna definicja po polsku.
Precyzyjnie po niemiecku nazywa się to "Fluidenergiemotor", stąd wyjaśnienie.
Ładny opis ogólny jest w Wikipedii, niestety tylko po niemiecku (hasło "Fluidenergiemaschine")


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Fluidenergiemaschine
Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 308
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: albo prosciej: silnik plynowy.
9 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
silnik zasilany paliwem płynnym


Explanation:
Kolejna opcja

Rafal Piotrowski
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Crannmer: w tym kontekscie to nie jest opcja. Silnik zasilany paliwem plynnym jest maszyna cieplna, a nie o taka tutaj chodzi.
8 hrs