KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

RP Kit Senkschraube f. Grund Kontakt M3

Polish translation: zestaw RP wkrętów M3 z łbem stożkowym do gniazd masy Ground Kontakt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:RP Kit Senkschraube f. Grund Kontakt M3
Polish translation:zestaw RP wkrętów M3 z łbem stożkowym do gniazd masy Ground Kontakt
Entered by: Mariusz Wstawski

07:27 Sep 1, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / szafy sterownicze
German term or phrase: RP Kit Senkschraube f. Grund Kontakt M3
RP Kit Senkschraube f. Grund Kontakt M3
Mariusz Wstawski
Germany
zestaw RP srub M3 z lbem stozkowym do gniazd masy Ground Kontakt
Explanation:
zestaw RP srub M3 z lbem stozkowym do gniazd masy Ground Kontakt

Wkladki Ground Kontakt sa na stronie 511.

BTW te sruby sa wg katalogu M3,5 x 12 ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 14 Stunden (2006-09-01 22:03:18 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie wkretow, a nie srub
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję wszystkim za po oc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zestaw RP srub M3 z lbem stozkowym do gniazd masy Ground Kontakt
Crannmer
2wkręt z łbem wpuszczanym M3 RP do uziemienia
Jerzy Czopik


Discussion entries: 8





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wkręt z łbem wpuszczanym M3 RP do uziemienia


Explanation:
Chyba ktoś to tłumaczył nieudolnie z innego języka (ground contact np. - przetłumaczył dosłownie)

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-09-01 07:39:11 GMT)
--------------------------------------------------

z łbem stożkowym raczej

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 308
Notes to answerer
Asker: mam teraz: RP Senkschraube f. Grund Kontakt M3,5x1 (może to coś jeszcze pomoże)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: IMHO "z lbem wpuszczanym" tez jest tlumaczeniem, a naprawde chodzi o leb stozkowy :-)
4 mins
  -> właśnie, właśnie

neutral  Andrzej Mierzejewski: patrz w notach do askera
27 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zestaw RP srub M3 z lbem stozkowym do gniazd masy Ground Kontakt


Explanation:
zestaw RP srub M3 z lbem stozkowym do gniazd masy Ground Kontakt

Wkladki Ground Kontakt sa na stronie 511.

BTW te sruby sa wg katalogu M3,5 x 12 ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 14 Stunden (2006-09-01 22:03:18 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie wkretow, a nie srub

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1570
Grading comment
dziękuję wszystkim za po oc
Notes to answerer
Asker: ten "Grund" to jednak literówka: dalej mam samo: Ground Kontakt


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: zestaw RP wkrętów M3 z łbem stożkowym do gniazd masy Ground Kontakt - masz z polskimi znakami. W Windzie wystarczy dodać polską klawiaturę (menu Regions- und Sprachotionen - Sprachen - Details - Hinzufügen)
15 hrs
  -> thx. Du willst also, daß ich nach all den Jahren wieder auf die Hisbollah-Tippgeschwindigkeit zurükfalle? (Hisbollah-Rate - ein Anschlag pro Minute). Das wird hart. Und zwar für alle Beteiligten ;-)

agree  Andrzej Mierzejewski
16 hrs
  -> thx