KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Crimptechnik

Polish translation: tu: zlacza zaciskane


09:53 Oct 30, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / katalog produktów Leitungsdosen für Ventile und Sensoren
German term or phrase: Crimptechnik
Leitungsdose für Ventile mit
eingebauter Elektronik
Kunststoff
Löttechnik


Leitungsdose für Ventile mit
eingebauter Elektronik
Winkel
Kunststoff
Crimptechnik

Leitungsdose für Ventile mit
eingebauter Elektronik
Metall
Crimptechnik

http://de.wikipedia.org/wiki/Crimpen
Mariusz Wstawski
Germany
Polish translation:tu: zlacza zaciskane
Explanation:
tu: zlacza (wykonane jako) zaciskane

jako opozycja do zlaczy lutowanych czy srubowych



--------------------------------------------------
Note added at 8 Min. (2006-10-30 10:01:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage?show=http://www.elfa.se/...

--------------------------------------------------
Note added at 11 Min. (2006-10-30 10:04:27 GMT)
--------------------------------------------------

złącza zaciskowe
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tu: zlacza zaciskane
Crannmer
4Zaciskanie końcówek na przewodzieJoanna Łuczka


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zaciskanie końcówek na przewodzie


Explanation:
Crimpen to zaciskanie końcówek (konektorowych) na przewodzie.

Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 97

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tu: zlacza zaciskane


Explanation:
tu: zlacza (wykonane jako) zaciskane

jako opozycja do zlaczy lutowanych czy srubowych



--------------------------------------------------
Note added at 8 Min. (2006-10-30 10:01:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage?show=http://www.elfa.se/...

--------------------------------------------------
Note added at 11 Min. (2006-10-30 10:04:27 GMT)
--------------------------------------------------

złącza zaciskowe

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1570
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Palka
56 mins
  -> thx