KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Badwärmetauscher

Polish translation: zanurzony/zanurzeniowy wymiennik ciepła, wymiennik ciepła do kąpieli galwanicznych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Badwärmetauscher
Polish translation:zanurzony/zanurzeniowy wymiennik ciepła, wymiennik ciepła do kąpieli galwanicznych
Entered by: Agnieszka Parfinowicz-Wstawska

20:13 Mar 26, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Schaltschränke für Automobilindustrie
German term or phrase: Badwärmetauscher
Badwärmetauscher (chłodzenie)

więcej tu: http://www.calorplast.de/WTBadDE.html
Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
mokry wymiennik ciepła
Explanation:
propozycja "na oko" - nie znalazłem potwierdzenia, dlatego słaba "konfidencja"
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wymiennik ciepła do kąpieli galwanicznych
Andrzej Mierzejewski
3 +1mokry wymiennik ciepła
Jerzy Czopik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mokry wymiennik ciepła


Explanation:
propozycja "na oko" - nie znalazłem potwierdzenia, dlatego słaba "konfidencja"

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 308
Grading comment
dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: albo zanurzony/zanurzeniowy wym. ciepla
9 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wymiennik ciepła do kąpieli galwanicznych


Explanation:
tak bym to ujął

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 280