KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

witterungsgeführt

Polish translation: w zależności od temperatury zewnętrznej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:witterungsgeführt
Polish translation:w zależności od temperatury zewnętrznej
Entered by: patryk80

23:28 Mar 31, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: witterungsgeführt
Der Heizungsregler dient der witterungsgeführten Heizwassertemperaturregelung.
patryk80
w zależności od temperatury zewnętrznej
Explanation:
w zależności od temperatury zewnętrznej

--------------------------------------------------
Note added at 24 min. (2007-03-31 23:53:08 GMT)
--------------------------------------------------

A Heizungsregler to IMHO w tym przypadku regulator pogodowy:

Regulator pogodowy służy do regulacji temperatury wody w instalacji co w zależności od temperatury zewnętrznej.
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1w zależności od temperatury zewnętrznejJoanna Łuczka
4zależny od warunków pogodowych/ zależny od temperatury zewnętrznej
Sebastian Kruszelnicki


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zależny od warunków pogodowych/ zależny od temperatury zewnętrznej


Explanation:
Regulacja zależna od temperatury zewnętrznej

--------------------------------------------------
Note added at 20 Min. (2007-03-31 23:49:38 GMT)
--------------------------------------------------

Witterungsgeführt ist unsere Anlage, jedenfalls hat sie einen Außentemperaturfühler
http://209.85.135.104/search?q=cache:QqvYCIEcpKMJ:www.hauste...

Example sentence(s):
  • umożliwia regulację strumienia powietrza w zależności od warunków pogodowych

    Reference: http://www.cieplej.pl/Zawodowcy/1145001108.shtml
Sebastian Kruszelnicki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
w zależności od temperatury zewnętrznej


Explanation:
w zależności od temperatury zewnętrznej

--------------------------------------------------
Note added at 24 min. (2007-03-31 23:53:08 GMT)
--------------------------------------------------

A Heizungsregler to IMHO w tym przypadku regulator pogodowy:

Regulator pogodowy służy do regulacji temperatury wody w instalacji co w zależności od temperatury zewnętrznej.

Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 97
Grading comment
Dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: tak, bo nie mierzy wilgotności, a więc tym samym nie jest w stanie uwzględnić warunków pogodowych; wyróżnia się jednak tym, że uwzględnia tendencje (o ile wiem, przynajmniej tak nam zachwalano nasz regulator Vaillanta)
9 hrs
  -> Dziękuję