KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Dreieckspannung U3

Polish translation: napięcie o przebiegu trójkątnym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dreieckspannung
Polish translation:napięcie o przebiegu trójkątnym
Entered by: Pytia

07:31 Sep 19, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Dreieckspannung U3
Napięcie potrójne/trójkątne/trójrzędowe,.../heksagonalne????
KM1
Poland
napięcie U3 o przebiegu trójkątnym
Explanation:
Trzeba znać kontekst, taka wersja też może być poprawna

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-09-19 14:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

www.elektronik-kompendium.de/sites/grd/0208071.htm

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-09-19 18:03:51 GMT)
--------------------------------------------------

www.uprp.pl/wydawnictwa/wyd/bup_99/bup19_99/html/wyn19g.htm... - 14k -

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-09-20 06:59:44 GMT)
--------------------------------------------------

Wg mnie jest to opis zadajnika sygnału o przebiegu trójkątnym

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-09-20 07:09:58 GMT)
--------------------------------------------------

czy raczej generatora sygnału
Selected response from:

Pytia
Grading comment
dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1napięcie U3 o przebiegu trójkątnym
Pytia
4napięcie przy połączeniu w trójkąt
Andrzej Lejman
3 -1napięcie trójkątnepatryk80


Discussion entries: 6





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
napięcie trójkątne


Explanation:
jw. tak mnie się zdaje...

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2007-09-19 08:28:13 GMT)
--------------------------------------------------

U3 pozostaje oczywiście bez zmian;)

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: napięcie nie jest ani trójkątne, ani kwadratowe, ani tez okrągłe
32 mins
  -> Chyba zostałem źle zrozumiany. Nie chodziło mi o kształt napięcia;), lecz potoczne okreslenie napięcia w takim połaczeniu. Zob. http://www.google.pl/search?hl=de&q=napięcie trójkątne&lr=

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
napięcie przy połączeniu w trójkąt


Explanation:
w instalacjach trójfazowych urządzenia takie jak np. silniki podłącza się w trójkąt lub w gwiazdę.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 223

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: z kontekstu wynika, że chodzi o napięcie wewnątrz układu sterowania, a nie o napięcie zasilające silnik.
22 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
napięcie U3 o przebiegu trójkątnym


Explanation:
Trzeba znać kontekst, taka wersja też może być poprawna

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-09-19 14:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

www.elektronik-kompendium.de/sites/grd/0208071.htm

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-09-19 18:03:51 GMT)
--------------------------------------------------

www.uprp.pl/wydawnictwa/wyd/bup_99/bup19_99/html/wyn19g.htm... - 14k -

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-09-20 06:59:44 GMT)
--------------------------------------------------

Wg mnie jest to opis zadajnika sygnału o przebiegu trójkątnym

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-09-20 07:09:58 GMT)
--------------------------------------------------

czy raczej generatora sygnału

Pytia
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 47
Grading comment
dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: z podanego opisu dzialania chodzi o to znaczenie
17 hrs
  -> dzięki