KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Aufzeichnungsmedium

Polish translation: nośnik zapisu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Aufzeichnungsmedium
Polish translation:nośnik zapisu
Entered by: Jerzy Czopik

10:05 Nov 11, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / digital video recorder
German term or phrase: Aufzeichnungsmedium
Kontext wie hier: http://www.aufzeichnungszeit.de/frontend/scripts/index.php?s...
oder
(digital video recorder, DVR) Ein Videorecorder, der digital codierte Videosignale, meist in verschiedenen Qualitätsabstufungen, aufzeichnen und wiedergeben kann. Das Aufzeichnungsmedium ist normalerweise eine Festplatte. Viele Geräte verfügen außerdem über einen DVD-Recorder zur Archivierung der Aufzeichnungen.

"medium do rejestracji" "medium rejestrowania" "medium do nagrywania" jakoś nie dają zadowalających wyników...
Jerzy Czopik
Germany
nośnik zapisu
Explanation:
nośnik zapisu danych / obrazu
Selected response from:

Mariusz Wstawski
Germany
Grading comment
ano ano
pomyślunku mi brakło, jak pisałem ten tekst - dzięki za podpowiedź
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3nośnik zapisu
Mariusz Wstawski
3medium rejestrujące
Filipkowski_R.


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
medium rejestrujące


Explanation:
propozycja, patrz tu: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=medium rejestrujące&lr=

Filipkowski_R.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
nośnik zapisu


Explanation:
nośnik zapisu danych / obrazu

Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
ano ano
pomyślunku mi brakło, jak pisałem ten tekst - dzięki za podpowiedź

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
6 mins
  -> dziękuję

agree  klick
16 mins
  -> dziękuję

agree  quaderno
1 hr
  -> dziękuję