KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Gesamtschirmung

Polish translation: wspólny ekran/ekranowanie (całej wiązki skrętek)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gesamtschirmung
Polish translation:wspólny ekran/ekranowanie (całej wiązki skrętek)
Entered by: skowronek

13:21 Apr 7, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Gesamtschirmung
W opisie: Die Gesamtschirmung schützt mehr als 90% und vermindert so äußere Störeinflüsse.
Jak sądzę, chodzi o to, co tu w Wikipedii: http://de.wikipedia.org/wiki/Twisted-Pair-Kabel
skowronek
Germany
wspólny ekran/ekranowanie (całej wiązki skrętek)
Explanation:
wspólny ekran/ekranowanie (całej wiązki skrętek albo pojedynczych przewodów)

jako opozycja do ekranów poszczególnych skrętek (które skrętki razem mogą jeszcze mieć Gesamtschirmung)

http://www.google.de/search?hl=de&q="wspólny ekran"&btnG=Suc...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wspólny ekran/ekranowanie (całej wiązki skrętek)
Crannmer
3pełne ekranowaniepatryk80


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pełne ekranowanie


Explanation:
jw

--------------------------------------------------
Note added at   5 min (2008-04-07 13:26:50 GMT)
--------------------------------------------------

lub całkowite ekranowanie, IMHO

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wspólny ekran/ekranowanie (całej wiązki skrętek)


Explanation:
wspólny ekran/ekranowanie (całej wiązki skrętek albo pojedynczych przewodów)

jako opozycja do ekranów poszczególnych skrętek (które skrętki razem mogą jeszcze mieć Gesamtschirmung)

http://www.google.de/search?hl=de&q="wspólny ekran"&btnG=Suc...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1570
Grading comment
Dziękuję