KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Blindfliessbild

Polish translation: Tablica sterowania


13:01 Apr 21, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Oferta handlowa
German term or phrase: Blindfliessbild
Fließbild to będzie chyba schemat blokowy instalacji, ale jak rozmieć tutaj słowo "Blind"?

Może całe zdanie trochę pomoże:

"Zur Steuerung und Überwachung ihrer Emulsionsanlage Erhalten sie einen Schaltschrank komplett mit Schaltern, Leuchtmeldern, Sicherungen, Motorschutzschaltern, Schützen, Steuertransformern, CPU und Blindfließbild."
maczek
Polish translation:Tablica sterowania
Explanation:
Tak mi pasuje do kontekstu: Emulsionsanlage. Tablica zawiera schemat instalacji, wyświetla przepływy (+ prawdopodobnie temperatury i ciśnienia) w przewodach i urządzeniach technologicznych, a operator ma do dyspozycji elementy sterownicze, sygnalizacyjne, bezpieczniki, itd.
Wyrazu Blindfliessanlage nie znajduję w sieci, więc możliwe, że jest to wynalazek autora. Nie wiem, co może znaczyć Blind...
Umiarkowana pewność.


--------------------------------------------------
Note added at   9 godz. (2008-04-21 22:02:39 GMT)
--------------------------------------------------

Korekta: nie Blindfliessanlage, lecz Blindfliessbild.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc. Wybrałem tą odpowiedź głównie ze względu na "przejrzystość" językową i uniwersalność, chociaż "schemat synoptyczny" także może być dobrym tłumaczeniem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4schemat synoptycznyBogusław Mączka
2Tablica sterowania
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schemat synoptyczny


Language variant: schemat mnemoniczny

Explanation:
Blindschaltbild - schemat synoptyczny (WNT)

Bogusław Mączka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Tablica sterowania


Explanation:
Tak mi pasuje do kontekstu: Emulsionsanlage. Tablica zawiera schemat instalacji, wyświetla przepływy (+ prawdopodobnie temperatury i ciśnienia) w przewodach i urządzeniach technologicznych, a operator ma do dyspozycji elementy sterownicze, sygnalizacyjne, bezpieczniki, itd.
Wyrazu Blindfliessanlage nie znajduję w sieci, więc możliwe, że jest to wynalazek autora. Nie wiem, co może znaczyć Blind...
Umiarkowana pewność.


--------------------------------------------------
Note added at   9 godz. (2008-04-21 22:02:39 GMT)
--------------------------------------------------

Korekta: nie Blindfliessanlage, lecz Blindfliessbild.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 280
Grading comment
Dziękuję za pomoc. Wybrałem tą odpowiedź głównie ze względu na "przejrzystość" językową i uniwersalność, chociaż "schemat synoptyczny" także może być dobrym tłumaczeniem.