KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

festverdrahtete Wechselschaltung

Polish translation: tu: w (klasycznym) układzie przełączników zmiennych/schodowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:festverdrahtete Wechselschaltung
Polish translation:tu: w (klasycznym) układzie przełączników zmiennych/schodowych
Entered by: sabetka

17:44 Jul 13, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: festverdrahtete Wechselschaltung
Der Unterputz‐Empfänger kann nicht in einer festverdrahteten Wechselschaltung verwendet werden
sabetka
tu: w (klasycznym) układzie przełączników zmiennych/schodowych
Explanation:
tu: w układzie przełączników zmiennych/schodowych

czyli ww. odbiorników nie można użyć w przypadku, kiedy instalacja przełączników schodowych została wykonana klasycznie - przełącznikami zmiennymi i większą ilością żył przewodów, a nie przy pomocy elementów elektronicznych.

Wykonanie jak tutaj:
http://de.wikipedia.org/wiki/Wechselschaltung
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: w (klasycznym) układzie przełączników zmiennych/schodowych
Crannmer
3systemowy przełącznik schodowy (typu schodowego)
Dariusz Prochotta


  

Answers


1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
systemowy przełącznik schodowy (typu schodowego)


Explanation:
poszczególne człony są raczej dobre. Systemowy rozumiem tutaj w znaczeniu przeciwnym do indywidualnie projektowanych. Całość ma sens, ale całkiem pewny nie jestem

Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: w (klasycznym) układzie przełączników zmiennych/schodowych


Explanation:
tu: w układzie przełączników zmiennych/schodowych

czyli ww. odbiorników nie można użyć w przypadku, kiedy instalacja przełączników schodowych została wykonana klasycznie - przełącznikami zmiennymi i większą ilością żył przewodów, a nie przy pomocy elementów elektronicznych.

Wykonanie jak tutaj:
http://de.wikipedia.org/wiki/Wechselschaltung

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1570
Grading comment
dziękuję