KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Klimator

Polish translation: klimator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Klimator
Polish translation:klimator
Entered by: Iwona Domanska

07:44 Aug 6, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Klimator
Klimator Fahrerliege gemäß SI 133906 tauschen.
frytka
Klimator
Explanation:
jest to albo nazwa firmy, albo nazwa urządzenia

http://www.google.pl/search?q=Klimator&ie=UTF-8&hl=pl&btnG=S...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-08-06 08:00:09 GMT)
--------------------------------------------------

Polecam poczytanie poniższych stron (różnica między klimatorem a klimatyzatorem):
http://www.klimatop.pl/klimator-zasada.php

http://www.klimatop.pl/klimatyzator-zasada.php
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3KlimatorIwona Domanska
3klimatyzator
Jerzy Czopik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klimatyzator


Explanation:
ale to na zasadzie zgadywanki, bo strona, do ktorej prowadzi link jest co najmniej dziwna...


    Reference: http://www.filibuster.info/deutsch/p2002-20711-klimaanlage-l...
Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 308

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomasz Niedbala: W tym wypadku raczej "klimator" . Polecam link http://www.klimatop.pl/ .Jest tam dok³adne objaœnienie ró¿nicy miêdzy klimatorem a klimatyzatorem.
8 mins
  -> czego to siê cz³owiek jeszcze w ¿yciu nie nauczy

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Klimator


Explanation:
jest to albo nazwa firmy, albo nazwa urządzenia

http://www.google.pl/search?q=Klimator&ie=UTF-8&hl=pl&btnG=S...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-08-06 08:00:09 GMT)
--------------------------------------------------

Polecam poczytanie poniższych stron (różnica między klimatorem a klimatyzatorem):
http://www.klimatop.pl/klimator-zasada.php

http://www.klimatop.pl/klimatyzator-zasada.php

Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Niedbala
10 mins
  -> Dziêki :) W tym samym czasie polecaliœmy Jerzemu studiowanie tej samej strony :)

agree  SATRO: A proszê bardzo + specjalne urlopowe pozdrowienia :)
12 mins
  -> Dziêki :) Niektórzy to maj¹ dobrze :) Mój czerwcowy urlop ju¿ dawno poszed³ w zapomnienie :(

agree  Anna Bittner
8 days