KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

schutzgetrennt oder Schutztrennung

Polish translation: izolowany


11:45 Dec 7, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: schutzgetrennt oder Schutztrennung
Vorschaltgeräte mit stabilisierter und schutzgetrennter Ausgangsspannung 24V DC
Jolanta
Polish translation:izolowany
Explanation:
lub izolacja
Selected response from:

Witold Raczynski
Poland
Grading comment
Dziekuje, ale znajomy elektryk powiedzial mi, ze to ani Isolation, ali isoliert. Ja sie na tym nie znam i nie wiem teraz, jak to przetlumaczyc.
W tekscie chodzi o diody.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4izolowanyWitold Raczynski
2separacja/izolacja transformatorowaRadson


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izolowany


Explanation:
lub izolacja

Witold Raczynski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
Dziekuje, ale znajomy elektryk powiedzial mi, ze to ani Isolation, ali isoliert. Ja sie na tym nie znam i nie wiem teraz, jak to przetlumaczyc.
W tekscie chodzi o diody.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
separacja/izolacja transformatorowa


Explanation:
tak mi sie cos przypomina z lekcji elektrotechniki :o)
ale glowy nie dam :O)


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=separacja+transformatoro...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 70