KudoZ home » German to Polish » Energy / Power Generation

Schaltungsbuch

Polish translation: Układy [elektryczne, elektroniczne, inne]


11:48 Jan 15, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
German term or phrase: Schaltungsbuch
Czy jest fachowe określenie na Schaltungsbuch? Mogę kombinować, ale nie w tym rzecz. Jest to strona tytułowa, bez kontekstu, zawartość układy połączeń...
KM1
Poland
Polish translation:Układy [elektryczne, elektroniczne, inne]
Explanation:
Układy [elektryczne, elektroniczne, inne - dodatek absolutnie konieczny]

[przykładowy i konieczny podtytuł:]
zbiór przykładów układów (i aplikacji) [tu ma być możliwie bliski i dokładny opis tematyki]


jak np. w tych przykladach:
http://www.cyfronika.com.pl/literatura.htm

Powtórzę się: dodatkowa informacja w tytule o tematyce jest absolutnie konieczna. Pokaż zawartość komuś, kto się bliżej zna na elektryce, coby z zawartości dodatki do tytułu wydedukować.

--------------------------------------------------
Note added at 23 Stunden (2008-01-16 11:13:14 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Jesli kontekstem jest dokumentacja techniczna pojazdu z pytania http://www.proz.com/kudoz/2356331

a nie zwykla ksiazka, ktora mozna kupic w ksiegarni, to wlasciwa jest jednak odpowiedz Andrzeja - schematy elektryczne

Nastepnym razem prosze lepiej opisac kontekst, bo brak kontekstu powoduje nieprawidlowe odpowiedzi.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Thx.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1schematy
Andrzej Mierzejewski
3Układy [elektryczne, elektroniczne, inne]
Crannmer


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
schematy


Explanation:
jednym słowem i ogólnie - każdy schemat się zmieści.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: Schemat nie jest synonimem ukladu. A budowniczego wzmycniaczy lub ukladow wideo nie interesuja uklady stosowane w instalacjach budynkow albo napedow :-) // A jednak w obliczu ujawnionego w nastepnym pytaniu kontekstu miales (niechcacy? ;-) racje.
38 mins
  -> Całkowicie chcący - bo przewidziałem? zgadłem?, co askerka może mieć na myśli ;-)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Układy [elektryczne, elektroniczne, inne]


Explanation:
Układy [elektryczne, elektroniczne, inne - dodatek absolutnie konieczny]

[przykładowy i konieczny podtytuł:]
zbiór przykładów układów (i aplikacji) [tu ma być możliwie bliski i dokładny opis tematyki]


jak np. w tych przykladach:
http://www.cyfronika.com.pl/literatura.htm

Powtórzę się: dodatkowa informacja w tytule o tematyce jest absolutnie konieczna. Pokaż zawartość komuś, kto się bliżej zna na elektryce, coby z zawartości dodatki do tytułu wydedukować.

--------------------------------------------------
Note added at 23 Stunden (2008-01-16 11:13:14 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Jesli kontekstem jest dokumentacja techniczna pojazdu z pytania http://www.proz.com/kudoz/2356331

a nie zwykla ksiazka, ktora mozna kupic w ksiegarni, to wlasciwa jest jednak odpowiedz Andrzeja - schematy elektryczne

Nastepnym razem prosze lepiej opisac kontekst, bo brak kontekstu powoduje nieprawidlowe odpowiedzi.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 266
Grading comment
Thx.