KudoZ home » German to Polish » Engineering: Industrial

Biese

Polish translation: zakladka (do zawieszenia)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Biese
Polish translation:zakladka (do zawieszenia)
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

13:37 May 23, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Biese
Ersatzfolie für Kinderbecken mit Biese
Dicke 0,32 mm Farbe Blau.

Prosze o pomoc, w slowniku techn. tego slowa nie znajduje.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
zakładka (do zawieszenia)
Explanation:
"An die Innenhülle ist eine Einhängebiese angeschweißt . Der kurze offene Teil muß nach Außen zeigen . Hängen Sie die Biese jetzt über die Stahlwand und sichern "

"Baseny HVS - firma... Naszymi głównymi produktami, które pragniemy zaoferować, to baseny z serii: ... folia basenu o grubości 0,4 mm z zakładką do zawieszenia umożliwiającą ...
baseny.hvs.pl/produkty.php"
Selected response from:

krzysiek12
Grading comment
dzieki wielkie, o to mi chodzilo;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sznur ozdobny (obszycie)
Tomasz Niedbala
3 +1zakładka (do zawieszenia)
krzysiek12


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zakładka (do zawieszenia)


Explanation:
"An die Innenhülle ist eine Einhängebiese angeschweißt . Der kurze offene Teil muß nach Außen zeigen . Hängen Sie die Biese jetzt über die Stahlwand und sichern "

"Baseny HVS - firma... Naszymi głównymi produktami, które pragniemy zaoferować, to baseny z serii: ... folia basenu o grubości 0,4 mm z zakładką do zawieszenia umożliwiającą ...
baseny.hvs.pl/produkty.php"



    Reference: http://www.der-poolservice.de/html/der_aufbau_.html
krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzieki wielkie, o to mi chodzilo;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
5 hrs

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sznur ozdobny (obszycie)


Explanation:
Sznur ozdobny do obszywania pościeli


    Reference: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay...
    Reference: http://www.raumausstattung.de/999/27.html
Tomasz Niedbala
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4