KudoZ home » German to Polish » Engineering: Industrial

relevant (cale zdanie: in den jeweils relevanten Punkten )

Polish translation: odpowiedni/istotny/odnośny/wlaściwy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:relevant
Polish translation:odpowiedni/istotny/odnośny/wlaściwy
Entered by: Lajla

21:34 May 24, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Robot spawalniczy
German term or phrase: relevant (cale zdanie: in den jeweils relevanten Punkten )
Znaczenie slownikowe znam. ale nie wiem jak to w tym zdaniu sformulowac:
Inbetriebnahme Checkliste
Die nachgenannten Checklistenpunkte müssen, je nach Inbetriebnahmeumfang (Erstinbetriebnahme, Neuinbetriebnahme oder Teilinbetriebnahme), in den jeweils
relevanten Punkten durchgeführt werden:
Lajla
odpowiedni/istotny
Explanation:
podobno istnieje tez "relewantny", ale brzmi IMHO obco i troche "koslawie" :o)
tutaj: w odpowiednich/istotnych punktach
Selected response from:

Radson
Grading comment
dziekuje obu Panom :) :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odpowiedni/istotnyRadson
4odnośny
Jerzy Czopik


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odnośny


Explanation:
Operacje z niżej wymienonych list kontrolnych należy wykonywać odpowiednio do zakresu prac rozruchowych (...) w odnośnych punktach:

lub "we właściwych punktach" - słownik tu pasuje IMO

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 306

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odpowiedni/istotny


Explanation:
podobno istnieje tez "relewantny", ale brzmi IMHO obco i troche "koslawie" :o)
tutaj: w odpowiednich/istotnych punktach


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22w+istotnych+punktach%...
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&c2coff=1&q=%22w+odpowiedni...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 21
Grading comment
dziekuje obu Panom :) :)