KudoZ home » German to Polish » Engineering: Industrial

Blowbygase

Polish translation: przedmuchy do skrzyni korbowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Blowbygase
Polish translation:przedmuchy do skrzyni korbowej
Entered by: Mariusz Wstawski

10:08 Apr 27, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Blowbygase
ABGAS
Vor der Benutzung des Gerätes muss auf eine ausreichende Belüftung geachtet werden.
Die Abgase oder Blowbygase könnten den Raum füllen und eine Gasvergiftung verursachen.
Mariusz Wstawski
Germany
przedmuchy do skrzyni korbowej
Explanation:
przedmuchy do skrzyni korbowej

czyli gazy spalinowe przechodzace do skrzyni korbowej przez (technologicznie nieuniknione) nieszczelnosci miedzy cylindrami, a pierscieniami uszczelniajacymi tloki.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za obie odpowiedzi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przedmuchy do skrzyni korbowej
Crannmer
4gazy spalinowe przechodzące z komory spalania do skrzyni korbowejBogusław Mączka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gazy spalinowe przechodzące z komory spalania do skrzyni korbowej


Explanation:
patrz link


    Reference: http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?wo=2007122170&IA=WO20071...
Bogusław Mączka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedmuchy do skrzyni korbowej


Explanation:
przedmuchy do skrzyni korbowej

czyli gazy spalinowe przechodzace do skrzyni korbowej przez (technologicznie nieuniknione) nieszczelnosci miedzy cylindrami, a pierscieniami uszczelniajacymi tloki.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 201
Grading comment
dziękuję za obie odpowiedzi