KudoZ home » German to Polish » Engineering: Industrial

sich einarbeiten

Polish translation: dotrzeć się


10:41 Jun 24, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: sich einarbeiten
Das bisherige Kugelgelenk kann sich im gekennzeichneten Bereich einarbeiten, wodurch sich der Türflügel absenkt.

Cyz "docieraæ siê" pasuje w tym przypadku?
frytka
Polish translation:dotrzeć się
Explanation:
Ja jednak optuję za tym, bo przegub nie jest elementem aktywnym, a pasywnym. Poza tym w technice mamy przecież często do czynienia z docieraniem się.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dotrzeć się
Jerzy Czopik
4dopasować się
Maciej Andrzejczak


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dopasować się


Explanation:
brzmi mi tu lepiej

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dotrzeć się


Explanation:
Ja jednak optuję za tym, bo przegub nie jest elementem aktywnym, a pasywnym. Poza tym w technice mamy przecież często do czynienia z docieraniem się.

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 306