KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Schichtbegleitung

Polish translation: asysta dla pracowników zmianowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schichtbegleitung
Polish translation:asysta dla pracowników zmianowych
Entered by: Gabriela

20:05 May 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Schichtbegleitung
Autohersteller (Planung Lackerei)

Schichtbegleitung während der Anlaufphase

...In diesem Falle müssen hierfür Fachkräfte für Machanik und Elektrik jederzeit dem Auftraggeber zur Verfügung stehen. Die Schichtbegleitung beginnt in diesem Fall erst nach Vollzug der Inbetriebnahme
Gabriela
asysta dla pracowników zmianowych
Explanation:
doradzanie, korekta, doszkalanie, opieka.
IMO "Schicht..." dla podkreślenia, że każda zmiana musi miec swoich Begleiterów.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1asysta dla pracowników zmianowych
Andrzej Mierzejewski
3asystowanie podczas zmiany (produkcyjnej)Radson


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
asystowanie podczas zmiany (produkcyjnej)


Explanation:
propozycja

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 67

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
asysta dla pracowników zmianowych


Explanation:
doradzanie, korekta, doszkalanie, opieka.
IMO "Schicht..." dla podkreślenia, że każda zmiana musi miec swoich Begleiterów.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 336

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Niedbala
3 mins