KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Leerhub durchführen

Polish translation: wykonać su pusty


17:38 Jun 23, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / wkretarka
German term or phrase: Leerhub durchführen
Schraubstreifen in die Führung einschieben; die 1. Schraube des Schraubstreifens muss dabei am Transporthaken anliegen.
Für die ordnungsgemäße Funktion der Transportautomatik muss vor Beginn der Schraubarbeitenbei jedem Einsetzen/Wechsel von Schraubstreifen ein Leerhub durchgeführt werden, um die 1. Schraube in Arbeitsposition zu bringen.

Schraubstreifen to magazynek tasmowy, taki jak na przyklad tu:
http://www.makita.pl/index.php?page=katalog&produkt=43
Lajla
Polish translation:wykonać su pusty
Explanation:
na chłopski rozum, w rewolwerze byłoby "przeładować" - mniej więcej o to samo tu chodzi; wykonać pusty suw, aby śruba znalazła się w pozycji roboczej
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje Jerzy, jestes niezastapiony! :-) Definicje slownika znam, zapomnialam to napisac w polu kontekstu. Chodzilo mi o to, jak sie mowi... Ale dziekuje tez Grazynie :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wykonac suw jałowyGrażyna Lesińska
3wykonać su pusty
Jerzy Czopik


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Leerhub durchführen
wykonać su pusty


Explanation:
na chłopski rozum, w rewolwerze byłoby "przeładować" - mniej więcej o to samo tu chodzi; wykonać pusty suw, aby śruba znalazła się w pozycji roboczej

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 662
Grading comment
Dziekuje Jerzy, jestes niezastapiony! :-) Definicje slownika znam, zapomnialam to napisac w polu kontekstu. Chodzilo mi o to, jak sie mowi... Ale dziekuje tez Grazynie :-)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Leerhub durchführen
wykonac suw jałowy


Explanation:
słownik techniczny

Grażyna Lesińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44