KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

typengeprüft

Polish translation: "przeprowadzono kontrolę typu"


11:36 Aug 3, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: typengeprüft
Jaki jest polski odpowiednik tego zwrotu?

Mariusz
Usus
Polish translation:"przeprowadzono kontrolę typu"
Explanation:
propo
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
Dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kontrola prototypu / próba homologacyjna (w lotnictwie)
Andrzej Lejman
3 +1"przeprowadzono kontrolę typu"
klick


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
"przeprowadzono kontrolę typu"


Explanation:
propo

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115
Grading comment
Dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi. :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
11 mins
  -> dzięki :)

disagree  Andrzej Lejman: to pułapka mała taka
2 hrs

agree  Crannmer: przeprowadzono _badanie_ typu / zbadany typ wyrobu
20 hrs
  -> dzięki :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Typenprüfung
kontrola prototypu / próba homologacyjna (w lotnictwie)


Explanation:
To sie odbywa na etapie przed wprowadzeniem urządzenia / maszyny do produkcji.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 244