KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

überlappend zu den Schleifbahnen

Polish translation: poszczególne tory ruchu szlifierki muszą lekko / częściowo zachodzić na siebie


18:01 Oct 25, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Szlifierka tasmowa
German term or phrase: überlappend zu den Schleifbahnen
Setzen Sie das Elektrowerkzeug eingeschaltet auf die zu bearbeitende Fläche.
Arbeiten Sie mit mäßigem Vorschub und führen Sie den Schleifvorgang parallel und überlappend zu den Schleifbahnen durch.
Schleifen Sie in Faserrichtung, querlaufende Schleifspuren ergeben störende Schleifeffekte.
Lajla
Polish translation:poszczególne tory ruchu szlifierki muszą lekko / częściowo zachodzić na siebie
Explanation:
chodzi o to, żeby nie zostawić nieoszlifowanych miejsc między poszczególnymi pasami
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
super! Dzieki! Dziekuje za obie odpowiedzi!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4s.u.
Jacek Zukowski
4poszczególne tory ruchu szlifierki muszą lekko / częściowo zachodzić na siebie
Andrzej Lejman


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poszczególne tory ruchu szlifierki muszą lekko / częściowo zachodzić na siebie


Explanation:
chodzi o to, żeby nie zostawić nieoszlifowanych miejsc między poszczególnymi pasami

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 244
Grading comment
super! Dzieki! Dziekuje za obie odpowiedzi!!!

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
s.u.


Explanation:
Podczas szlifowania narzędzie należy przesuwać do przodu z umiarkowaną prędkością, równolegle do toru szlifowania i z zachodzeniem nań/ zachodząc na na tor / zachodząc na tor szlifowania i równolegle do niego/

Jacek Zukowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68